سلام دادا :)

پیوندها

۴ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

"کاری که ما با جنگل های جهان انجام می دهیم این است اما بازتاب آینه ای از کاری است که ما با خودمان و با یکدیگر انجام می دهیم."

  کریس مازر، نخست جنگل: تاریخ طبیعی یک جنگل باستانی

ایده مراقبت از سیاره ما ممکن است مانند عقل سلیم خود آشکار به قبایل بومی جهان که در ارتباط نزدیک به زمین زندگی می کنند به نظر می رسد. به همین ترتیب برای دیگر سازگار با محیط زیست آگاه مردم در سراسر جهان از جمله سبز فعالان و پزشکان از permaculture (که قرار است به زندگی با اخلاق مراقبت, مردم, برای مراقبت از این سیاره و در نظر گرفتن تنها یک سهم). به چنین افرادی, این ایده که دیگران ممکن است در واقع برای این سیاره مراقبت ممکن است به نظر می رسد کاملا گیج کننده! چرا آنها برای سیستم های طبیعی که زندگی خود را حفظ مراقبت?

آیا این در واقع دولت واقعی امور? ما ممکن است اعتقادات خود ما در مورد چگونه مردم مربوط به جهان طبیعی در اطراف ما اما قبل از ما به هر مفروضات ما نیاز عینی به تعیین اینکه آیا مردم در واقع انجام و یا نمی مراقبت در مورد محیط زیست طبیعی و دلایل خود را چرا.


شما آنها را با میوه های خود را می دانم – رفتار پایدار در سراسر کشور

بیان "انجام به عنوان من می گویم ، نه به عنوان من..." قطاری از فراگیر ریاکاری انسان است. اقدامات بلندتر از کلمات صحبت می کنند و هیچ چیز حقیقت را در مورد افراد یا گروه های افراد واضح تر از اقدامات آنها بیان نمی کند. نگرانی برای این سیاره به وضوح توسط رفتار پایدار جامعه یا فقدان آن بیان شده است.

نشنال جئوگرافیک یک رویکرد تحقیقاتی بین المللی برای اندازه گیری و نظارت بر پیشرفت مصرف کننده به سمت مصرف پایدار محیط زیست با گزارش Greendex آن را توسعه داده است. یک مطالعه کمی مصرف کننده از مصرف کنندگان 18,000 برای تولید یک شاخص مصرف پایدار (و گزارش های دقیق) از رفتار واقعی مصرف کننده و شیوه زندگی مادی در کشورهای 18 [1] مورد استفاده قرار گرفت.

شاخص رتبه بندی مصرف پایدار Greendex 2014 رتبه 18 کشور را به ترتیب زیر از بیشترین تا کمترین پایدار رتبه بندی کرد.

  • - سرخپوستان-1
  • - چینی-2
  • – کره جنوبی-3
  • - برزیلی-4
  • - آرژانتینی-5
  • - مکزیکی ها-6
  • - مجارها-7
  • - روس-8
  • - آفریقای جنوبی-9
  • - آلمانی ها-10
  • - اسپانیایی-11
  • - سوئدی-12th
  • - استرالیایی ها-13th
  • - انگلیسی ها-14
  • - فرانسوی-15
  • - ژاپنی-16
  • - کانادایی ها-17
  • - آمریکایی ها-18

در Greendex نشنال جئوگرافیک, مصرف کنندگان آمریکایی گذشته در رابطه با رفتار پایدار رتبه. این مطالعه همچنین نشان داد که آنها در میان حداقل به احتمال زیاد به احساس گناه در مورد تاثیر آنها بر روی محیط زیست, حتی اگر آنها به ثمر رساند بسیار بسیار به عنوان باور است که انتخاب افراد را می تواند تفاوت را.

برعکس چینی و هندی مصرف کنندگان که دارای کمترین توجه به رفتار پایدار احساس guiltiest در مورد تاثیر آنها بر محیط زیست, حتی اگر آنها به حال حداقل اعتماد به نفس است که عمل فردی می تواند تفاوت را.

کنتراست بین ادراکات ، رفتار و حس مسئولیت به سیاره در پایین ترین و بالاترین گروه های دارای اهمیت است.

این رتبه بندی نشان می دهد که ایالات متحده آمریکا است که بدترین رتبه از نظر پایداری از نزدیک دنبال جای تعجب نیست توسط انگلیس و دیگر کشورهای کانادا و انگلیس و استرالیا با خارج از ژاپن و فرانسه (که هیچ اتفاقی در حال سازمان ملل که آن نیز به تصویب رسید ما فرهنگ مصرفی و ارزش) نشسته بین آنها را به عنوان بدترین شش کشور. برای هر کسی که قادر به تفکر انتقادی هدف, این بلافاصله باید این سوال را بالا می برد - چه عنصر مشترک در اینجا این است? آیا این رفتار نابجا یک محصول از سرمایه داری مصرف کننده, ارزش های فرهنگ مدرن انگلیس, یا هر دو? این یک سوال فلسفی برای مکان دیگری و زمان دیگری است. با وجود حقایق, برخی هنوز هم ممکن است چند شک و تردید در مورد این رتبه بندی. واقعا کشورهای ناپایدار جهان چقدر بد هستند ؟

محیط 01

ما قطعا انجام کاری اشتباه زمانی که ما در حال مصرف بیش از حد, که است که هنگامی که ما با استفاده از بیش از سهم عادلانه ما از سرانه منابع جهانی, و هنگامی که مصرف ما ناپایدار است. حقایق و ارقام انکار ناپذیر هستند ، و رک و پوست کنده ، آنها رنگ یک تصویر بسیار شرم آور است.

با توجه به آمار و ارقام موسسه Worldwatch ، شمال امریکا و غرب اروپا با هم آرایش تنها 12 ٪ از جمعیت جهان اما حساب برای 60 ٪ از هزینه های مصرف خصوصی. در مقایسه با, یک سوم از جمعیت جهان زندگی در جنوب آسیا و کشورهای جنوب صحرای آفریقا حساب برای تنها 3.2%. [2]

آمریکایی ها را تشکیل می دهند تنها حدود 4.5 درصد از جمعیت جهان است اما مصرف حدود یک چهارم از جهان منابع سوخت های فسیلی – نزدیک به 25 درصد از زغال سنگ 26 درصد از نفت و 27 درصد از جهان را گاز. [2]. برخی از ارقام مصرف انرژی ایالات متحده را در حدود 20 ٪ از کل جهان [3] جمع آوری می کنند.

از لحاظ منابع ، ایالات متحده از 30 ٪ کاغذ جهان ، 27 ٪ از آلومینیوم و 19 ٪ از مس استفاده می کند در حالی که نیمی از زباله های جامد جهان را ایجاد می کند [4]. ارقام دیگر مصرف ما را در 22 ٪ از سوخت های فسیلی جهان ، 33 ٪ کاغذ و پلاستیک جهان ، با تولید 24 ٪ از انتشار دی اکسید کربن [5] قرار داده است.

آمریکایی ها مصرف سوخت های فسیلی دو برابر به عنوان فرد به طور متوسط در بریتانیا و دو و نیم برابر ژاپنی [4]. بخشی از مشکل علاقه ایالات متحده برای وسایل نقلیه موتوری و بی میلی به استفاده از اشکال جایگزین حمل و نقل است, مانند حمل و نقل عمومی. از سال 2003 ، ایالات متحده تا به حال اتومبیل های خصوصی بیشتر از رانندگان مجاز. [2]

از 1900 به 1989 جمعیت ایالات متحده سه برابر شد ، در حالی که استفاده از مواد خام به طور نامتناسبی توسط یک عامل 17 افزایش یافت. [4]

در امریکا, خانه های جدید در 2002 شد 38% بزرگتر از آنها در شد 1975, حتی اگر تعداد زیادی از مردم در هر خانوار به طور متوسط کاهش. [2] استرالیایی نرخ بسیار بدتر از ایالات متحده, منجر جهان در فضای طبقه سرانه. از جانب 1984 به 2003, متوسط خانه استرالیا در اندازه افزایش یافته است 40%, از جانب 162.2 مربع. متر به 227.6 مربع. m, که 10% بزرگتر از معادل ایالات متحده آن [6].

چین در حال تبدیل شدن به رهبر جهانی در مصرف برخی از منابع مانند زغال سنگ و مس اما ایالات متحده همچنان رهبر برای سرانه مصرف اکثر منابع و مصرف به مراتب بیشتر از منابع طبیعی و زندگی بسیار کمتر پایدار از هر کشور بزرگ جهان است. [4]

رفتار نشان دهنده نگرش, و ارقام ممکن است نگاه کاملا تکان دهنده, به خصوص در رابطه با ایالات متحده آمریکا. هیچ کشوری است که خاص در اینجا, این که چگونه آمار و ارقام سقوط. متاسفانه ، مصرف انرژی ایالات متحده از این سیاره است ، به معنای واقعی کلمه.
اگر محیط زیست برای مردم مهم نیست, چیست?

شما هرگز نمی توانید شواهد بیش از حد به چکش یک خانه نقطه. اگر هر گونه شک و تردید که رفتار نشان دهنده نگرش وجود دارد, از آن زمان به روشن کردن هر گونه شک و تردید یک بار و برای همه با داده های سخت تر است. بیایید نگاهی به برخی تحقیقات نگرش های مردم در بدترین عملکرد کشور در گزارش Greendex نشنال جئوگرافیک ، ایالات متحده آمریکا برای برجسته کردن ارتباط بین نگرش ها و رفتار داشته باشیم.

مرکز تحقیقات پیو انجام نظرسنجی در سال 2013 به رای چگونه حفاظت از محیط زیست رتبه در اولویت و نتیجه این شد که 52 درصد از آمریکایی ها بر این باور بودند که حفاظت از محیط زیست باید به یک اولویت برای رئیس جمهور و کنگره در سال 2013. این و افزایش از 41 ٪ در 2009 ، اما هنوز هم کمتر از 57 ٪ رقم در 2006 و 2007. قبل از هر کسی بیش از حد هیجان زده می شود, که تنها چگونه بسیاری از مردم فکر محیط زیست با توجه به ارزش در همه بود. یک "اولویت" در اینجا به معنی چیزی بیش از یک اولویت در یک لیست از بسیاری از رقابت اولویت های, و هنگامی که ما نگاه کنید که در آن آمریکایی ها قرار داده شده محیط زیست در لیست اولویت های آن را بسیار گفتن.

محیط 01

در اینجا لیست کاملی از اولویت برای آمریکایی ها است, همراه با درصد که معتقدند هر یک باید "یک اولویت" [7]:

  • 1. تقویت اقتصاد کشور-86%
  • 2. بهبود وضعیت شغلی-79%
  • 3. کاهش کسری بودجه-72%
  • 4. دفاع در برابر تروریسم-71%
  • 5. تامین امنیت اجتماعی-70%
  • 6. بهبود آموزش و پرورش-70%
  • 7. تامین امنیت مدیکر-65%
  • 8. کاهش هزینه های مراقبت های بهداشتی-63%
  • 9. کمک به فقرا و نیازمندان-57%
  • 10. کاهش جرم و جنایت-55%
  • 11. حفاظت از محیط زیست-52%
  • 12. برخورد با مشکل انرژی کشور-45%
  • 13. تقویت نظامی-41%
  • 14. برخورد با مهاجرت غیر قانونی-39%
  • 15. تقویت قوانین کنترل اسلحه-37%
  • 16. برخورد با تجارت جهانی-31%
  • 17. بهبود زیرساخت-30%
  • 18. برخورد با گرمایش جهانی-28%

بله ، محیط زیست به عنوان بالاترین اولویت 11th می آید. تقویت اقتصاد برای اولین بار است (آنچه شما انتظار داشتید!) با شغل کسری بودجه, تروریسم, امنیت اجتماعی, آموزش و پرورش, مدیکر, هزینه های سلامت, کمک به فقرا و نیازمندان و جرم و جنایت همه امتیاز بالاتر از محیط زیست است.
شواهد به این واقعیت اشاره می کنند که کشورهایی که بیش از حد مصرف می کنند در واقع به محیط زیست اهمیت نمی دهند و رفتار آنها به وضوح نشان می دهد که!
چرا مردم در مورد محیط زیست مهم نیست?

واقعا میخوای حقیقت رو بدونی ؟ زمانی که تأمل در خود ما و فرهنگ ما اغلب چیزهای زیادی را برای اعطا به عنوان یک داده با این فرض که همه چیز می تواند هیچ راه دیگر. این معمولا به این دلیل است که ما هیچ پایه ای برای مقایسه فراتر از دیدگاه فرهنگی باریک ما نداریم. حقیقت این است که هنگامی که ما فراتر از فرهنگ ما نگاه, ما پیدا کردن راه های بسیاری برای زندگی و درک جهان وجود دارد.

هنگامی که ما در تعامل با هدف فرهنگی تجزیه و تحلیل انتقادی به شناسایی علل ریشه ای مشکلات ما اغلب پیدا کردن که برخی از مردم شخصا با شناسایی جنبه های خاصی از فرهنگ که مورد بررسی قرار گرفت و در واقع آنها سرمایه گذاری بخشی از هویت شخصی در گفت فرهنگ و در نتیجه تبدیل شدن به دفاعی که در مواجهه با 'نگار'. من نفرت را به آن می گویند اما با وجود مدرن ما جهانی اول pretentions در حال منطقی و عقلانی و ما نازک مبدل حس برتری فرهنگی ما هیچ چیزی از مرتب کردن بر اساس, ما در حال آماده را به نگاه در مناطق که در آن حقایق در تضاد با باورهای شخصی – اگر شما می خواهید مدرکی برای آن که به نقل تحقیقات واقعی ببینید من پری مقاله Permaculture, سیاست و راه حل های تفکر است.

 

مقدمه به اندازه کافی, اجازه دهید شیرجه رفتن در! دلایل اصلی که چرا مردم برای محیط زیست مهم نیست چیست?

دلایل متعددی که چرا مردم در مورد محیط زیست مهم نیست وجود دارد, که همه آنها عمیقا در باورهای فرهنگی ما ریشه, ارزش, و جهان بینی. بله درست است که دوباره خواندن اگر شما نیاز به این مشکل ناشی از چه چیزی اعتقاد داریم در مورد جهان ما از همه اقدامات ما شروع با افکار ما... قدیمی انگلیسی عبارت 'ماهی فاسد از سر به پایین' نیز در بر داشت در بسیاری از فرهنگ های دیگر از جمله یونانی نشان میدهد که بسیاری از فرهنگ های گوناگون در سراسر جهان رسمیت شناختن این واقعیت است که سمی و فاسد تفکر منجر به مشکلات پایین مسیر.

در این مقاله, به خاطر اختصار, ما فقط می توانیم یک مرور کلی از هر یک از علل ریشه ارائه, به منظور ارائه یک درک کلی. به راستی آیا عدالت به موضوع نیاز به بررسی هر یک از علل ریشه در عمق خود را در مقالات جداگانه و در تعامل با برخی از برش بسیار مهم فرهنگی تجزیه و تحلیل.

بنابراین, بدون گرفتاری بیشتر, دلایل که چرا مردم در مورد محیط زیست مهم نیست چیست?

 

 

طمع

هنگامی که شما یک فرهنگ است که به ترویج فردگرایی خودخواهانه و خالی ماتریالیسم بالا بردن این لحنی ویژگی به سطح مطلوب و فضیلت و نتیجه اجتناب ناپذیر است.

با حرص و آز فردی عمل داشتن بیشتر و بیشتر اشتغال ذهنی توده ها می شود. صنعت تبلیغات به فروش می رساند دروغ است که مردم می توانند انجام درونی نیازهای روانی با مواد خارجی اشیاء است که آنها می توانند راه خود را برای رسیدن به شادی واقعی (با تلخه که آنها واقعا نیاز نیست). حقیقت این است که کسب اشیاء مادی (به خصوص آنهایی که مورد نیاز نیست) یک نامناسب روانی مقابله مکانیسم برای مقابله با نارضایتی عمیق در زندگی disempowerment اجتماعی بیگانگی و انزوا و همچنین به عنوان یک حس عدم معنی یا هدف. این بیماری های رایج کشورهای جهان اول در حال افزایش است ، همانطور که بیماری روانی است.

به گفته سازمان بهداشت جهانی ، افسردگی در حال حاضر علت اصلی بیماری و ناتوانی در سراسر جهان است. نرخ افسردگی افزایش یافته است بیش از 18 درصد از سال 2005 با 300 میلیون نفر تخمین زده می شود از این بیماری رنج می برند. [8] بدیهی است ، مصرف بیش از حد که قبلا مستند شده بود ، به رفع مشکلات مردم کمک نمی کند و وعده ای که دروغ شوم است!

در گسترده تر در سطح ملی پول قرار داده است در درجه اول و قبل از همه چیزهای دیگر به عنوان یک راننده به صورت جمعی تصمیم گیری با توجه به نامتناسب نفوذ حکومت سکولار و شبه فرقه مذهبی شناخته شده به عنوان 'اقتصاد' که تمام چیزهایی که باید قربانی – مردم, شادی, طبیعت و حتی زمین خود را. تحقیقات کنونی نشان می دهد که این اقتصادی تمرکز ایجاد یک روانی تغییر در چشم انداز است که reframes اجتماعی نامطلوب صفت حرص و آز به عنوان قابل قبول تر و یا حتی یکی از مطلوب. [9]

زمانی که افراد قرار داده و تمام تلاش خود را به وسواس دستیابی به اشیاء مادی به نقطه غیر قابل تحمل اسراف و سازمان ملل قرار دادن پول و 'اقتصاد' در بالا چیز در زندگی چیزی به من بدهید و آن را به محیط زیست و مردم است که تحمل بار بی بند حرص و آز.

بی تفاوتی

بسیاری از مردم بیش از حد سبک زندگی مدرن خود را به مراقبت کمتر در مورد هر چیزی غیر از روزمره خود را می خواهد و نیاز سبب شیوع هستند. با قیمت مسکن, مردم صرف بیشتر از زندگی خود را و بیشتر وقت خود را در کار و تلاش برای پرداخت ظالم سطح بالایی از بدهی به حفظ شیوه زندگی خود را' – که اغلب بر اساس اطراف موضوع بیش از مصرف و اوقات فراغت است.

راه جوامع صنعتی مدرن عمل, مردم قطع و انتزاعی از طبیعت و که در آن مواد غذایی خود را در نهایت از می آید. مردم یا ممکن است فکر می کنم که صرفه جویی در این سیاره است شخص دیگری مشکل و یا که آنها به طور کامل ناتوان به انجام هر چیزی در مورد آن به هر حال. بیایید در اینجا صادق باشیم ، در فرهنگی که مسئولیت شخصی را کاهش می دهد ، جایی که مردم حتی مسئول خودشان نیستند ، چگونه می توانیم انتظار داشته باشیم که آنها مسئول جامعه یا سیاره خود باشند. نادان بودن و خود جذب می کند یا کمک نمی کند, و با تحقیقات روانی نشان دادن سطح رو به رشد خودشیفتگی, ظهور "نسل من" و عکاسی از فرهنگ, آن چیزی واضح است کثیف است!

آرمانگرایی تکنولوژیکی

مشترک فرض در میان دانشمندان امروز است که با دانش بیشتر مردم را به تصمیم گیری درست و یا حداقل بهتر تصمیم گیری و تغییر رفتار خود را. تحقیقات نشان داده است که با هر دو به لحاظ سیاسی تحت تاثیر تفکر [10] و یا تفکر در رابطه با مسائل زیست محیطی [11] این است که قطعا ناقص فرض و به وضوح این مورد نیست.

آرمانگرایی تکنولوژیکی چیست؟ ما همه شنیده ام مردم گفت: "گاهی اوقات در آینده ، علم همه بیماری ها را درمان ، حل گرسنگی جهان ، از بین بردن آلودگی به پایان می رسد" و همه شیوه ای دیگر از معجزات. فن آوری اتوپیسم است اعتقاد به این که پیشرفت در علم و فناوری (در واقع افزایش دانش) خواهد شد در نهایت در مورد یک مدینه فاضله و یا حداقل کمک به تحقق یک یا یکی دیگر از آل تخیلی. در واقع این چیزی بیش از یک باور غلط غیر منطقی روایت است که علم و تکنولوژی را حل کند همه ما مسائل زیست محیطی و همه ما از مشکلات دیگر بیش از حد, بنابراین در حال حاضر ما می توانید تبرئه خودمان را از هر گونه مسئولیت برای سیاره ما به خاطر شخص دیگری خواهد شد رفع مشکل در برخی از نامشخص نقطه در آینده است.

نقص منطقی utopianism تکنولوژیکی نهفته در فرض اساسی آن است که علم و فن آوری است که ایجاد مشکلات به نحوی نیز قادر به حل تمام مشکلاتی که آن را ایجاد می شود. به نقل از دانشمند برجسته آلبرت انیشتین در این مورد -" ما می توانیم مشکلات ما با تفکر همان ما استفاده می شود که ما آنها را ایجاد حل نمی کند.”

باید آشکار شود که روایت آرمانگرایی تکنولوژیکی نه تنها غیر منطقی است ، بلکه یک باور سکولار مبتنی بر ایمان است که توسط شواهد پشتیبانی نشده است. منتقدان به حق ادعا می کنند که تکنو-اتوپیسم به اشتباه برابر است با پیشرفت اجتماعی با پیشرفت علمی و این غیر منطقی باور و اعتقاد در علم " چیزی بیش از جایگزین شبه دین از علم.

دانشگاه آلبرتا محقق Imre Szeman نوشت که "System Failure: روغن اینده و پیش بینی فاجعه" ساخته شده از این نظر است که "فن آوری اتوپیسم بسیار عجیب و غریب روایت به دلیل وجود دارد هیچ شواهدی از این واقعیت... آنچه در آن نشان می دهد که تا چه حد ما جای بسیاری از ایمان در روایات از پیشرفت و تکنولوژی غلبه بر چیزهایی که با وجود تمام شواهد خلاف.” [12]

(سوء تفسیر) دین

مردم می توانند و تفسیر تعالیم مذهبی از همه نوع به عنوان آنها را به منظور حمایت از اعتقادات خود را انتخاب کنید. این یک چیز مذهبی نیست ، این یک چیز انسانی است. ما دیده ایم با فن آوری اتوپیسم و علم چگونه گفته 'منطقی' سکولار انواع می تواند به نوبه خود این رشته از علم به جای دین و استفاده از آن برای توجیه و توجیه آسیب رساندن به محیط زیست است. چرا باید آن را هر گونه متفاوت با هر ایدئولوژی دیگر, فلسفه و یا نظام باور مذهبی? انسان همه کاره هستند, نوآورانه و خلاق, به ویژه هنگامی که آن را به انکار واقعیت می آید برای حمایت از دیدگاه های خود را!

 

در حال حاضر من به عنوان خوانده شده بسیاری از مقایسه دین و معنویت در طول سال و از درک من گفته و دیدگاه های مذهبی استفاده می شود برای توجیه عدم مراقبت از محیط زیست هستند و نه متعارف و پذیرفته شده آنها وجود دارد در حاشیه افراط و غیر معمول استثنا به هنجار هر چند گاهی اوقات آنها بسیار برجسته و آوازی.

ما کنگره جمهوری خواه جان Shimkus صحبت قبل از یک خانه انرژی فرعی در انرژی و محیط زیست شنوایی در مارس 2009 مخالفت با محدود کردن کربن تولید گازهای گلخانه ای به نقل از کتاب پیدایش فصل 8 آیه 22 به اصرار دارند که ما نباید نگران این سیاره نابود شده چون خدا وعده داده نوح آن را نمی خواهد دوباره اتفاق می افتد پس از سیل بزرگ. او اظهار داشت: "زمین به پایان خواهد رسید تنها زمانی که خدا زمان خود را به بیش از اعلام. انسان این زمین را نابود نخواهد کرد. این زمین توسط یک سیل نابود نخواهد شد.”

کنگره استدلال در اینجا این است که گرمایش جهانی باعث جاری شدن سیل و که نمی تواند دوباره اتفاق می افتد به دلیل یک وعده ابراهیمی الوهیت به مردم یهودی در حدود 2000 سال پیش تا او معتقد است که هیچ مقدار از کربن تولید گازهای گلخانه ای خواهد شد از بین بردن این سیاره است. استدلال در چارچوب این سیستم باور, یک سوراخ خودنمایی میکند در این منطق وجود دارد-شاید گرم شدن کره زمین می تواند این سیاره در راه های دیگر از جاری شدن سیل از بین ببرد! با توجه به تحقیقات فعلی ، افزایش درجه حرارت ناشی از گرم شدن کره زمین پیش بینی می شود که منجر به خشکسالی ، خرابی های محصول و گرسنگی جمعی در مناطق استوایی و زیر استوایی شود. تخمین زده می شود که کمبود مواد غذایی جهانی تبدیل خواهد شد سه برابر بیشتر احتمال دارد به عنوان یک نتیجه از تغییرات آب و هوایی.

به نظر من افرادی که بر این باورند که آنها در بر داشت یک راه گریز در قانون الهی و سپس آگاهانه و به میل خود رفتار غیر مسئولانه اقدام در راه است که می تواند از بین بردن این سیاره به حداکثر رساندن شرکت, صنعت و سود به طور جدی در سرنوشت وسوسه انگیز و عفو جناس dicing با شیطان…

فقط به نشان می دهد که انسان می تواند پیچ و تاب و چیزهایی که در اطراف آنها را با توجه به هر راه که آنها مانند ما نیز باید یک رقابت حاشیه های مذهبی سوء تعبیر است که بلایای طبیعی و حوادث مانند گرم شدن کره زمین هستند و نشانه ای از "زمان پایان", آخرالزمان و این که این اقدام محیط زیست برای صرفه جویی در این سیاره مشغول به کار بود در برابر الهی طرح بزرگ به "راه اندازی مجدد" انسانیت و زندگی در این سیاره با به تأخیر انداختن آن است.

 

بر خلاف این نظرات تا آنجا که من می توانم درک این آموزه در کتاب مسیحیت یا هر دین دیگری را پشتیبانی نمی کند trashing سیاره برای پول وسوسه انگیز سرنوشت با تلاش برای از بین بردن این سیاره به آزمون قدرت خود را به الوهیت و یا سرعت تا پایان جهان به عنوان ما آن را می دانم یا کمک در روند!


در نتیجه

واضح است که حداقل کشورهای پایدار این سیاره، و نگران کننده است که آنها احساس گناه در مورد اقدامات خود و اثرات آنها بر محیط زیست است. آنها به سادگی واقعا که خیلی در مورد این سیاره اهمیتی نمی دهند ، در ذهن خود آنها اولویت های بسیار مهم تر است که آنها محل پیش از نگرانی های زیست محیطی.

 

محیط 03

در مختصر ما به بررسی دلایل اصلی که چرا مردم اهمیتی برای محیط زیست ما را دیده اند که چگونه فاسد جهان بینی باورها و ارزش های قابل توجهی داشته و اثرات ژرفی برای این سیاره و مردم آن است. از لحاظ راه حل ها ، در اینجا یک سرنخ حیاتی وجود دارد ، راه تغییر جهان این است که چگونه مردم در مورد آن فکر می کنند!

آمار و ارقام به وضوح نشان می دهد که وضعیت امور در رابطه با محیط زیست در کشورهای انگلیسی زبان "جهان اول" خوب نیست. اگر تا به حال یک تماس روشن به عمل برای فعالان زیست محیطی و پزشکان permaculture وجود دارد, اگر این آن نیست, من نمی دانم چه است!

  • مردم ایران


روز زمین برای اولین بار در ۲۲ آوریل ۱۹۷۰ جشن گرفته شد و آموزش و آگاهی را به مسائل زیست محیطی آورد. در طول 50 سال گذشته دانش ما از زمین گسترش یافته است به عنوان دانش ما از تاثیر محیط زیست بر پوست ما است.

آیا می دانستید که خورشید تنها عامل محیطی نیست که می تواند به پوست شما آسیب وارد کند؟ محصولات مراقبت از پوست به طور مداوم ، مراقبت از زمین و جامعه جهانی ما مورد تحقیق قرار می گیرد تا بهترین حفاظت را در برابر عوامل محیطی مانند اشعه ماوراء بنفش، آلودگی، از دست دادن باکتری های طبیعی، و بیشتر فراهم کند. در اینجا چند توصیه از متخصص پوست هیئت مدیره گواهی ما در مورد چگونگی مراقبت از پوست خود را (و زمین!) به عنوان شیوه زندگی و محیط زیست ما همچنان به تکامل است.

1. پوشیدن SPF و خورشید محافظ لباس هر روز! سرطان پوست شایع ترین شکل سرطان در ایالات متحده است و قرار گرفتن در معرض آفتاب قابل پیشگیری ترین علت سرطان پوست است. FDA به تازگی پیشنهاد مقررات جدید ضد آفتاب است که تایید می کند که کرم های ضد آفتاب برای جلوگیری از سرطان پوست و حفاظت از پوست از آسیب خورشید بسیار مهم است. دکتر رید می گوید :"بررسی کنید که کرم ضد آفتاب شما در حال ملاقات با توصیه های فعلی برای حفاظت از خورشید خوب است، از جمله اینکه حداقل SPF 30، طیف گسترده، و مقاوم در برابر آب است."

2. در نظر بگیرید با استفاده از سرم ویتامین C. عوامل محیطی مانند اشعه ماوراء بنفش، مادون قرمز، آلودگی، و دود سیگار می تواند باعث پیری پوست اتمسفر شود. ویتامین C با خنثی کردن اکسیداسیون و محافظت در برابر رادیکال های آزاد به محافظت پوست در برابر این آسیب کمک می کند (مولکول هایی در محیط که با چسبیدن به کلاژن شما و تضعیف کشش به پوست شما آسیب می رسونند). سعی کنید با استفاده از سرم ویتامین C مانند SkinCeuticals ' C E Ferulic ، Phloretin CF ، و یا سرم 15 & 20.

3. پوشیدن SPF با مواد فیزیکی در هنگام شنا در اقیانوس ؛ در سلام دادا بررسی می کنیم : مطالعات نشان داده است که در غلظت های بالا، مواد شیمیایی اکسی بینزون و اکتینوکسات می توانند به اکوسیستم های دریایی و صخره های مرجانی آسیب برسند. توصیه ای از دکتر کرسول؛ "هنگامی که شما به مناطق oceanfront سفر, کرم های ضد آفتاب را انتخاب کنید تنها با مسدود کننده های فیزیکی به یک مهماندار محیط زیست خوب است." اطلاعات بیشتر در مورد تفاوت بین مواد فیزیکی و شیمیایی، اثر آنها بر صخره های مرجانی، و آنچه کرم ضد آفتاب دکتر کرسول و خانواده اش در هنگام سفر به اقیانوس استفاده می کنند.

4. در نظر گرفتن ترکیب آمونیاک اکسید کننده باکتری (AOB) به پوست شما. در طول قرن گذشته، شیوه زندگی داخل سالن و محصولات مراقبت های شخصی را سلب کرده اند دور باکتری های طبیعی آمونیاک اکسید کننده در پوست ما. AOB در همه جا یافت می شود زندگی وجود دارد: دریاچه ها، رودخانه ها، خاک، و (قبلا) بر روی پوست ما. محصولات خاک مادر بازگرداندن و پرورش بیوم پوست با AOB.

بنیان گذار روز زمین و سناتور سابق ویسکانسین، گای لرد نلسون، یک بار گفت: «ما فقط یک زمین داریم، بنابراین باید از او مراقبت کنیم.» همین را می توان برای پوست ما گفت! متخصص پوست دارای گواهی هیئت مدیره ما می تواند به طور کارشناسی پاسخ هر گونه سوالات بیشتر در مورد ایمنی و یا اثربخشی محصولات مراقبت از پوست بر روی پوست شما و محیط زیست. روز زمین مبارک!

 

  • مردم ایران


اهداف یادگیری

دانش آموزان قادر خواهند بود شناسایی کنند که چگونه می توانند مهماندار خوبی از زمین باشند.
معرفی (10 دقیقه)

پیوستن به دانش آموزان با هم در یک دایره، یا نشسته و یا ایستاده است.
    نشان دادن آنها یک جهان، پروژه یک عکس از زمین (و یا نشان دادن توپ زمین اگر شما یکی).
    توضیح دهید که امروز آنها در حال بحث و تحقیق خواهند بود که چگونه ممکن است ما از زمین و جامعه جهانی خود مراقبت کنیم.
    توضیح دهید که شما یک سوال بپرسید و سپس پرتاب توپ بادی (یا توپ زمین اگر شما یکی) به کسی که پاسخ خواهد داد.
    سپس آن فرد آن را به سمت شخص دیگری پرتاب می کند تا به همین سوال پاسخ دهد.
    بپرسید، "برخی از چیزهایی که شما در مورد زمین دوست دارم، این سیاره، که ما بر روی آن زندگی می کنند چیست؟"
    پاسخ به سوال و اجازه می دهد برای دانش آموزان به پرتاب و پاسخ به عنوان آنها پرتاب توپ در اطراف اتاق (8–10 بار).
    توپ رو پس بگیر
    از یک دانش آموز بخواهید که سوال زیر را در هیئت مدیره بنویسد: «مهماندار خوب زمین شدن به چه معناست؟»
    توضیح دهید که این دانش آموز پاسخ های دانشجویی را در هیئت مدیره خواهد نوشت.
    از کلاس بپرسید: «مهماندار خوب زمین شدن به چه معناست؟»
    توضیح دهید که اشکالی ندارد اگر نمی دانند، می توانند توپ را به شخص دیگری که ممکن است بداند، بزنند.
    شروع کنید و توپ را به یک دانش آموز بازی کنید تا پاسخ دهد.
    به دانش آموزان اجازه دهید توپ را ۵–۶ بار بازی کنند.
    توپ رو پس بگیر
    بررسی پاسخ دانش آموزان در هیئت مدیره.

  • مردم ایران


تلاش برای مقابله با چراغ های چشمک زن قرمز بر روی اشیاء در حال حرکت سبز، سیستم بصری انسان فریب خورده است تا آشکار کند که در آن زرد -- و تمام رنگ های دیگر -- ظاهرا تشکیل شده است: در قشر بینایی مغز.

گیرنده های مخروطی قرمز، سبز و آبی در شبکیه چشم صرفاً در امتداد سیگنال هایی عبور می کنند تا مغز معنی پیدا کند، رومی نیژوان روانشناس دانشگاه کرنل از آزمایشی نتیجه می گیرد که ممکن است نظریه «سنتز مرکزی» دید رنگ انسان را تأیید کند.

یک محقق بازدید کننده در آزمایشگاه Beena Khurana، استادیار روانشناسی، Nijhawan مطالعه خود را با عنوان "تجزیه بصری رنگ از طریق برون یابی حرکت"، در مجله Nature (6 مارس 1997) گزارش داد. همه چیز با آیزاک نیوتن آغاز شد، او گفت.

«تقریباً ۳۰۰ سال پیش نیوتن از منشوری برای تجزیه نور به رنگ های مختلف استفاده کرد. امروز ما آزمایش معکوس را با مانیتور رنگ کامپیوترمان انجام می دهیم.» او می گوید: «هر پیکسلی که ما به صورت سفید روی صفحه نمایش می بینیم با ترکیب همزمان قرمز، سبز و آبی تولید می شود. و زرد با ترکیب قرمز و سبز تولید می شود.» آزمایش نیجوان نشان داد که مغز خود می تواند بر اساس حرکت محرک، زرد را به قرمز و سبز تشکیل دهنده اش تجزیه کند.

نیخاوان گفت: اینکه چگونه زرد درک می شود به معمای توضیحات متفاوت دید رنگ انسان تبدیل شد. یک نظریه ترکیب زرد رخ داده در چشم ها را دارد که اعصابی از مخروط های قرمز و سبز ورودی های خود را به سلول های خاص تغذیه می کنند. دیگری، نظریه سنتز مرکزی، سیگنال های جداگانه ای از مخروط های قرمز و سبز دارد که به قشر بینایی سفر می کنند و در آنجا زرد می آهنگسازند. یک آزمایش ساده -- نور سبز را در چشم چپ و قرمز در سمت راست بدرخشید، و ما زرد را از همجوشی دوچشمی درک می کنیم -- به نظر می رسد به نفع نظریه سنتز مرکزی است، چرا که اعصاب بینایی از چشم های چپ و راست تا مغز همگرا نمی شوند. با این حال، دانشمندان بینایی نمی توانستند موافق باشند.

آزمایش رنگی نیجاوان از یک قابلیت انسانی که پیش از این به رنگ های سیاه و سفید نشان می داد بهره برداری کرد: چون سیگنال های بصری حدود ۵۰ میلی ثانیه طول می کشید تا از چشم به مغز سفر کنند، اجسام متحرک دقیقاً در همان مکان در قشر بینایی «نقشه» ظاهر نمی شدند چرا که در «نقشه» سیاه و سفید بودند بدون محاسبات برای اصلاح این اختلاف.

این اصلاح که نیجاوان آن را «برون یابی حرکت» می نامد، لگد می زند و تا زمانی که جسم تحت حرکت صاف و منظم قرار گیرد، کاملاً ادامه می یابد. اما شرایط خاص می تواند مغز ما را فریب دهد: اگر نور دم یک ماشین را تماشا کنیم که در یک شب تاریک و طوفانی از ما می گذشته -- و رعد و برق چشمک می زند تا لحظه به لحظه بدن ماشین را روشن کند -- ما نور دم را در وسط ماشین خواهیم دید. به این دلیل است که دستگاه بصری ما همچنان حرکت نور دم را جبران می کند. با این حال، قرار گرفتن ناگهانی بدن خودرو باعث می شود که تصویر بصری آن دیده شود -- پس از تاخیر ۵۰ میلی ثانیه ای -- با نور دم در محل "اشتباه" . (اگر رعد و برق روشنایی مداوم را فراهم می کرد، خودرو به زودی نور دم خود را می گرفت.)

روانشناس کرنل پدیده خودروی روشن رعد و برق را برای آزمایش تجزیه بصری اش وارد آزمایشگاه کرد. او از داوطلبان خواست تا یک نوار سبز متحرک با خط نازک را تماشا کنند که توسط فلاش قرمز یک نور استروبه تولید می شود، در دو موقعیت کمی متفاوت. هنگامی که بینندگان نوار سبز را تنها برای یک لحظه (از طریق شکاف در یک پارتیشن بین ناظر و نوار) استروب قرمز superimposed بر روی نوار سبز زرد ظاهر شد.

اما هنگامی که پارتیشن حذف شد و بینندگان می توانستند نوار سبز متحرک را درک کنند تا اینکه استرومب قرمز چشمک زد، هیچ زرد ندید که در آن فلش در واقع رخ داده است -- داخل نوار سبز. در عوض یک خط قرمز را دیدند که پشت نوار سبز عقب مانده بود. سیستم های بصری آن ها نمی توانستند تاخیرهای عصبی در ثبت فلش ناگهانی را جبران کنند، بنابراین نمی توان این حس را دوباره به محل مناسب در قشر بینایی نقشه برداری کرد، جایی که قرمز و سبز به رنگ زرد سروده می شدند.

نیجوان موفق شد با استفاده از حرکت، احساس رنگی را که از دو رنگ اولیه ساخته شده بود، تجزیه کند. این ترکیب و تجزیه می تواند تنها در مغز رخ دهد، او گفت، چرا که شبکیه های انسانی - و شبکیه های دیگر نخستی ها - قادر به حس کردن حرکت به خود نیستند. با این حال، برخی از حیوانات می توانند.

نیجاوان گفت: "چشم یک قورباغه می تواند حرکت را تشخیص دهد و سیگنال ها را به طور مستقیم به عضلات خود ارسال کند بدون اینکه از مغز عبور کند." به همین دلیل قورباغه ها می توانند به این سرعت واکنش نشان دهند و مگس ها را بگیرند.

وی افزود: اما ما قورباغه نیستیم. "ما نیاز به مغز ما برای درک حرکت و رنگ، بیش از حد."

 

سایر مطالب :

  • مردم ایران