سلام دادا :)

پیوندها
يكشنبه, ۱۵ فروردين ۱۴۰۰، ۰۱:۱۵ ب.ظ

روز زمین و پوست شما


روز زمین برای اولین بار در ۲۲ آوریل ۱۹۷۰ جشن گرفته شد و آموزش و آگاهی را به مسائل زیست محیطی آورد. در طول 50 سال گذشته دانش ما از زمین گسترش یافته است به عنوان دانش ما از تاثیر محیط زیست بر پوست ما است.

آیا می دانستید که خورشید تنها عامل محیطی نیست که می تواند به پوست شما آسیب وارد کند؟ محصولات مراقبت از پوست به طور مداوم ، مراقبت از زمین و جامعه جهانی ما مورد تحقیق قرار می گیرد تا بهترین حفاظت را در برابر عوامل محیطی مانند اشعه ماوراء بنفش، آلودگی، از دست دادن باکتری های طبیعی، و بیشتر فراهم کند. در اینجا چند توصیه از متخصص پوست هیئت مدیره گواهی ما در مورد چگونگی مراقبت از پوست خود را (و زمین!) به عنوان شیوه زندگی و محیط زیست ما همچنان به تکامل است.

1. پوشیدن SPF و خورشید محافظ لباس هر روز! سرطان پوست شایع ترین شکل سرطان در ایالات متحده است و قرار گرفتن در معرض آفتاب قابل پیشگیری ترین علت سرطان پوست است. FDA به تازگی پیشنهاد مقررات جدید ضد آفتاب است که تایید می کند که کرم های ضد آفتاب برای جلوگیری از سرطان پوست و حفاظت از پوست از آسیب خورشید بسیار مهم است. دکتر رید می گوید :"بررسی کنید که کرم ضد آفتاب شما در حال ملاقات با توصیه های فعلی برای حفاظت از خورشید خوب است، از جمله اینکه حداقل SPF 30، طیف گسترده، و مقاوم در برابر آب است."

2. در نظر بگیرید با استفاده از سرم ویتامین C. عوامل محیطی مانند اشعه ماوراء بنفش، مادون قرمز، آلودگی، و دود سیگار می تواند باعث پیری پوست اتمسفر شود. ویتامین C با خنثی کردن اکسیداسیون و محافظت در برابر رادیکال های آزاد به محافظت پوست در برابر این آسیب کمک می کند (مولکول هایی در محیط که با چسبیدن به کلاژن شما و تضعیف کشش به پوست شما آسیب می رسونند). سعی کنید با استفاده از سرم ویتامین C مانند SkinCeuticals ' C E Ferulic ، Phloretin CF ، و یا سرم 15 & 20.

3. پوشیدن SPF با مواد فیزیکی در هنگام شنا در اقیانوس ؛ در سلام دادا بررسی می کنیم : مطالعات نشان داده است که در غلظت های بالا، مواد شیمیایی اکسی بینزون و اکتینوکسات می توانند به اکوسیستم های دریایی و صخره های مرجانی آسیب برسند. توصیه ای از دکتر کرسول؛ "هنگامی که شما به مناطق oceanfront سفر, کرم های ضد آفتاب را انتخاب کنید تنها با مسدود کننده های فیزیکی به یک مهماندار محیط زیست خوب است." اطلاعات بیشتر در مورد تفاوت بین مواد فیزیکی و شیمیایی، اثر آنها بر صخره های مرجانی، و آنچه کرم ضد آفتاب دکتر کرسول و خانواده اش در هنگام سفر به اقیانوس استفاده می کنند.

4. در نظر گرفتن ترکیب آمونیاک اکسید کننده باکتری (AOB) به پوست شما. در طول قرن گذشته، شیوه زندگی داخل سالن و محصولات مراقبت های شخصی را سلب کرده اند دور باکتری های طبیعی آمونیاک اکسید کننده در پوست ما. AOB در همه جا یافت می شود زندگی وجود دارد: دریاچه ها، رودخانه ها، خاک، و (قبلا) بر روی پوست ما. محصولات خاک مادر بازگرداندن و پرورش بیوم پوست با AOB.

بنیان گذار روز زمین و سناتور سابق ویسکانسین، گای لرد نلسون، یک بار گفت: «ما فقط یک زمین داریم، بنابراین باید از او مراقبت کنیم.» همین را می توان برای پوست ما گفت! متخصص پوست دارای گواهی هیئت مدیره ما می تواند به طور کارشناسی پاسخ هر گونه سوالات بیشتر در مورد ایمنی و یا اثربخشی محصولات مراقبت از پوست بر روی پوست شما و محیط زیست. روز زمین مبارک!

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی