سلام دادا :)

پیوندها

۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

تصویری از روح در تسبیح فیلسوفان، فلسفه روساریوم.

جان یا نفس در بسیاری سنت‌های دینی، فلسفی و اسطوره‌ای، جوهری غیرمادی است که هر موجود جانداری از آن برخوردار است.[۱] جان یا پسوخه (یونانی باستان:ψυχή psūkhḗ) توانایی ذهنی موجود زنده است شامل خرد، شخصیت، احساس، آگاهی، ادراک، تفکر و غیره. بسته به نظام فلسفی، جان می‌تواند فانی یا نامیرا باشد.[۲] در ادیان یهودی-مسیحی، تنها انسان‌ها دارای جان نامیرا هستند (گرچه با نامیرایی در یهودیت احتمالاً تحت تأثیر افلاطون مخالفت شده).[۳] برای نمونه الهی‌دان کاتولیک، توماس آکویناس جان را به تمام موجودات زنده نسبت داد اما بر این عقیده بود که تنها جان انسان نامیراست.[۴]

  • مردم ایران

جاذبه دیدنی دریاچه عباس آباد

عباس آباد همچنین یکی از شهرهای زیبای شمالی استان مازندران است که جاهای دیدنی زیادی در انتظار شما است. دریاچه عباس آباد علاوه بر زیبایی طبیعی ، نکته جالبی نیز دارد و این چیزی نیست جز وجود یک اثر تاریخی کوچک که ظاهراً به دوران صفویه در وسط دریاچه بر می گردد.

باغ کنار دریاچه عباس آباد نیز توسط یونسکو به ثبت رسیده است ، بدین معنی که حیف است در ایران زندگی کنید و به دنبال این دریاچه ارزشمند در مناطق بکر شمال نباشید.

بهترین زمان برای بازدید از دریاچه عباس آباد ، دریاچه عباس آباد ، مازندران :

بهترین زمان برای بازدید از مناطق بکر شمال مانند دریاچه عباس آباد معمولاً بهار و تابستان است. مطمئناً شما موافق هستید که در ماه مه ، تقریباً تمام قسمت های طبیعت به بهشت ​​فراموش نشدنی تبدیل می شوند. زمستان که در واقع گزینه مناسبی برای بازدید از طبیعت جنگلی نیست ، اما اوایل پاییز که هوا هنوز یادآور تابستان با یک نسیم خنک است تقریباً زمان خوبی برای بازدید از دریاچه عباس آباد خواهد بود.
راه رفتن به دریاچه عباس‌آباد: برای رفتن به عباس‌آباد باید از آمل و بابل عبور کنید و پس از آن قبل از رسیدن به بهشهر ، باید وارد جاده ای شوید که به عباس آباد منتهی می شود.

  • مردم ایران

دیدن سد البرز یا دریاچه لفور در قلب جنگلهای سوادکوه مازندران به معنای سفر به اعماق زیبایی های یک جنگل و طبیعت ناب است. دیدن یک دریاچه زیبا در قلب یک جنگل با انواع درختان سبز بیشتر شبیه یک رویا است تا یک واقعیت.

لفور مازندران

بازدید از لفورت برای کسانی که به دنبال یک طبیعت خاص هستند مناسب تر است و شمال به معنای کشف مکان های طبیعی و بکر برای آنها است. این افراد فقط به دنبال دیدن ساحل و کاوش در ویلاهای معمولی نیستند.

احساس طبیعت سبز از نزدیکی و استنشاق خنکی بی نظیر و ملایم هوا همان چیزی است که شمالی ها حرفه ای می خواهند.

اگر نمی خواهید یک ویلا در شمال اجاره کنید :

 می توانید در نزدیکی دریاچه لفورت اردو بزنید. بنابراین اگر شکارچی هستید و دوست دارید شب را در طبیعت بگذرانید ، باید تجهیزات لازم را با خود بیاورید. اگر در طبیعت آتش سوزی می کنید باید مراقب باشید که به محیط زیست آسیب نرساند.

بهترین زمان برای بازدید: بهار و تابستان معمولاً بهترین زمان برای سفر به شمال است. البته اوایل پاییز هنوز زمان خوبی برای ضربه زدن به قلب جنگل است.

  • مردم ایران

هدفون لغو نویز در سالهای اخیر بسیار محبوب شده است. مارک های معتبر مانند سونی و Buzz نیز در زمینه رقابت هدفون با قابلیت از بین بردن نویز محیط ، خوش بین هستند. هدفون WH-1000XM3 سونی در حال حاضر به یکی از بهترین هدفون های موجود در بازار تبدیل شده است و Bose با محصول جدید خود با نام Bose 700 سعی دارد بازار هدفون نویز Noise Cancelling را به نمایش بگذارد.

 

با پیشرفت تکنولوژی ، هدفونهای بی سیم نیز توانسته اند نویز محیط را از بین ببرند. هدفون WF-1000XM3 نشان می دهد که سونی توانایی اجرای چنین ویژگی در هدفون های کاملاً بی سیم را دارد و بوز امیدوار است با راه اندازی Bose Earbuds 500 در اواخر سال جاری ، نیازهای طرفداران خود را برآورده سازد. اما یکی از برندهایی که به تازگی وارد زمینه هدفونهای کاملاً بی سیم و با قابلیت حذف نویز محیط شده است ، اپل است که با ارائه نسخه ای از Pro AirPads معروف خود ، توانسته است سر و صدای زیادی در دنیای فناوری ایجاد کند. هدفون هایی که سعی می کنند با اضافه کردن ویژگی های فوق العاده جذاب به همراه ویژگی Active Noise Cancel ، یکی از بازیگران اصلی این رقابت را برطرف کنند و در عین حال به یکی از اصلی ترین بازیکنان این رقابت تبدیل شوند. آیا اکنون شرکت مستقر در کوپرتینو سومین بخش رقابت فعلی در جهان هدفون های کاملاً بی سیم خواهد بود؟ برای اطلاعات بیشتر در مورد زومیت با ما همراه باشید.

 

 مشخصات فنی هدفون های Apple Airpods Pro

خرید هندزفری اپل

این هدفون در هر گوشی 5.4 گرم وزن دارد

  • ابعاد هدفون 30.9 در 21.8 در 24 میلی متر برای هر گوشی
  • ابعاد مورد باتری 45.2 در 60.6 در 21.7 میلی متر است

ویژگی های دیگر

  • - استاندارد IPX4

 

  • - امکان حذف صدای فعال محیطی را دارد

 

  • - دارای سیستم تنظیم فشار است

 

هدفون های Apple Airpods Pro برای بزرگنمایی توسط Apple NIC ارائه شده است.

 

درست مانند سایر محصولات اپل ، Airpods Pro در یک جعبه سفید به فروش می رسد و وقتی به جعبه نگاه کنید می بینید که با یک محصول اپل سر و کار دارید. در داخل جعبه علاوه بر کیس باتری و یک جفت کیسه هوا ، دو سر با اندازه کوچک و بزرگ (به طور پیش فرض ، یک پیشانی با اندازه متوسط ​​روی کیسه های هوا وجود دارد) و یک کابل شارژ لایتنینگ به USB Type-C . مورد شارژ AirPadz Pro کمی گسترده تر از مورد قبلی AirPad است. اما مهمترین تغییر از نظر ظاهری مربوط به خود هواپیماها است.

 

Apple Air Pod Pro را بررسی کنید

 

یکی از بزرگترین انتقادات مربوط به iPad های قبلی اپل این بود که کاملاً جاسازی نشده اند. Cupertinoites سعی کرده اند با قرار دادن سری های سیلیکونی سه بعدی در جعبه AirPad Pro ، این مشکل را حل کنند. این اولین و بزرگترین تفاوت بین محصول جدید و ایرپادهای قبلی است. به لطف سری سیلیکون ، هدفون به راحتی در گوش قرار می گیرد و دیگر با لرزش سر دیگر از گوش خارج نمی شود. بنابراین ، AirPad Pro برای افرادی که از هدفون خود در کلوپ های ورزشی استفاده می کنند ، به یک محصول ایده آل تبدیل می شود. بدنه AirPad Pro نسبت به AirPads قبلی از نظر ارتفاع کم است. اما همان زبان طراحی در محصول دیده می شود.

 

در هر پکیج دو میکروفون وجود دارد. یکی از این میکروفون ها برای بررسی صدای محیط و حذف آن استفاده می شود و از میکروفون دیگر برای تنظیم خودکار اکولایزر موسیقی استفاده می شود. اپل ویژگی ای به نام اکولایزر تطبیقی ​​را به AirPad Pro اضافه کرده است. بر اساس شکل گوش هر شخص ، این هدفون به طور خودکار اکولایزر را تنظیم می کند تا فردی که به موسیقی گوش می دهد بهترین تجربه را از گوش موسیقی داشته باشد.

 

Apple Air Pod Pro را بررسی کنید

 

AirPad Pro مانند تقریبا سایر محصولات کمپانی اپل ، به iPhone یا iPad یا شرکت دیگری متصل می شود. به لطف پردازنده H1 ، یک پیام به طور خودکار در مورد اتصال AirPad Pro با باز کردن آن در قسمت شارژ ، به صورت خودکار در آیفون یا آی پد یا مک بوک ظاهر می شود. با فشردن دکمه اتصال ، هدفون به دستگاه متصل می شوید و می توانید به راحتی و بدون هیچ مشکلی از آنها استفاده کنید. نکته جالب در مورد Airpods Pro این است که وقتی برای اولین بار به یکی از دستگاه های خود وصل می شوید ، هدفون با دستگاه های دیگر در حساب iCloud خود همگام سازی می کنید. در این روش راه اندازی و اتصال AirPad Pro با محصولات اپل به راحتی و بدون کوچکترین دردسر انجام می شود.

 

AirPad Pro؛ راحت ، کوچک ، سبک و مقاوم در برابر سری سیلیکون تعریق

نکته بسیار جالب دیگر در مورد AirPad Pro ، امکان تست نحوه قرارگیری هر AirPad در گوش کاربر است. در منوی تنظیمات دستگاه ، کاربر می تواند به بخش بلوتوث و Airpods Pro بروید ، نحوه قرارگیری پکیج های هوا در گوش را آزمایش کند و از انتخاب هدرهای مناسب اطمینان حاصل کند. در این مرحله موسیقی کوتاه پخش می شود و اگر میکروفون های خارجی AirPad Pro بتوانند موسیقی را تشخیص دهند ، اپل به شما هشدار می دهد که شما نیاز به استفاده از سری های دیگر دارید.

 

نحوه قرارگیری درست AirPad Pro نکته بسیار مهمی است. زیرا اگر هرکدام از هواپیماها به خوبی در گوش قرار نگیرند ، سایر ویژگی های آن از جمله قابلیت حذف نویز محیط به خوبی کار نمی کنند. اگرچه AirPad Pro

  • مردم ایران