سلام دادا :)

پیوندها

۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

اطلاعات سرویس مکمل بدون ساختار (USSD) یک خرید کد ussd پروتکل ارتباطی برای تلفن های همراه است. با استفاده از کدهای USSD می توانید بدون نصب برنامه موبایل به سرویس های مبتنی بر وب دسترسی پیدا کنید. در اینجا آن چیزی است که آن را, چگونه کار می کند, و چرا مهم است.

-USSD چیه؟

کد ussd چیه؟

USSD متکی به خرید کد ussd از نت نیک و خرید کد یو اس اس دی بر کدهای ussd ساخته شده از شخصیت های موجود در هر تلفن همراه. هنگامی که کد USSD را شماره گیری می کنید، تلفن شما درخواستی را به یک دروازه شبکه USSD ارسال می کند که این درخواست را به یک برنامه تحت وب می فرستد. دروازه شبکه سپس یک منوی مبتنی بر متن را که می توانید برای تعامل با برنامه استفاده کنید، باز می گرداند.

در تلفن های پیش پرداخت شده، برای مثال، می توانید از کدهای USSD برای بررسی مانده تعادل خود، فعال کردن رومینگ یا استفاده از خدمات مبتنی بر خرید کد یو اس اس دی مکان استفاده کنید. همچنین می توان از طریق USSD به روز رسانی های رسانه های اجتماعی را از فیس بوک و توییتر دریافت کرد. کدهای USSD می توانند برای انتقال پول، راه اندازی هدایت تماس و حتی مرور وب از طریق پروتکل برنامه بی سیم (WAP) مورد استفاده قرار گیرد.

ussd در تلفن همراه شما

اگر شماره ای را از شماره * شروع کرده اید و با یک # شماره گیری کرده اید ، خب ، پس از USSD استفاده می کنید. چک کردن مانده حساب ussd وقت خود ، به حساب آوردن ussd خرید یو اس اس دی حساب خود ، خرید برق از طریق USSD به سکوی پرطرفدار در سراسر آفریقای جنوبی yes تبدیل شده است ، زیرا هیچ تبعیضی در مورد هیچ شبکه یا دستگاه تلفن همراه ندارد.
USSD برای مشاغل شما

بنابراین شما نه یک بانک هستید و نه یک ارائه دهنده خدمات اساسی ، چرا شما علاقه مند به USSD هستید؟

خرید کد اختصاصی ussd

پلت فرم USSD چیزی بیش از یک درگاه برای معاملات خرد نیست زیرا مصرف کنندگان آن را با خرید ussd اختصاصی می شناسند و دوست دارند. همه کاره بودن آن به یک راز تجاری تبدیل شده است که می خواهیم رایتل به شما اجازه دهیم.

در حال حاضر هیچ کمبود شرکت هایی که برای شرکت در مسابقات و درگیر شدن و دستیابی به ویکی پدیا مشتریان جدید مشغول به رقابت هستند ، وجود ندارد که یکی از سیستم عامل های محبوب این مسابقات است.

با این حال ، کدهای USSD راهی آسان و ساده را برای مشتریان بالقوه ملی پیامک فراهم می کند تا بدون نیاز به مراجعه آنلاین و خرید کد ussdخرید از مخابرات پر کردن فرم ورود و دستیابی به مشتریانی که در غیر این صورت با پیام خود وارد رقابت نمی شوند ، وارد رقابت شوند.
درخواست اطلاعات بیشتر

می توان در رابطه با سایر رسانه های تبلیغاتی با USSD که خواستار اقدام است ، استفاده کرد. مشتری فقط اگر علاقه مند باشد فقط از کد استفاده می کند و از درخواست های مناسب پیروی می کند ، بنابراین هیچ وقت با ارتباطات غیر ضروری تلف نمی شود.
کمکهای مالی

کدهای USSD یک بستر فوری ایمن را برای اهداء ussd کمک کنندگان از شرکت کنندگان مایل فراهم می کند. به عبارت دیگر ، کاری که مشتری باید انجام دهد این است که کد USSD را بزنید تا کمک بلافاصله کمک مالی خود را انجام دهد

نظرسنجی یو اس اس دی ussd و بازاریابی

یک کسب و کار می تواند دعوت به شرکت خرید کد ussd اختصاصی در این نظرسنجی را به کل پایگاه کاربر خود ارسال کند یا آن

ها را بخش بندی کند و نظرسنجی های مختلفی ارسال کند تا یک پاسخ دقیق تر و بازخورد با کیفیت بهتر دریافت کند *99#.
کوپن و کوپن یو اس اس دی

مشتریان می توانند برای دریافت ussd کد کوپن برای تخفیف در منزل ، وای فای رایگان ، نوشیدنی های مکمل در لحظه ای که به محل کار شما می روند ، به USSD ها دسترسی پیدا کنند.
با ما صحبت کنید

  • مردم ایران