سلام دادا :)

پیوندها
جمعه, ۴ شهریور ۱۴۰۱، ۱۰:۰۷ ب.ظ

درختان سرپوشیده

نخل خوش شانس هستند زیرا اندازه های بزرگ خود را برای ایجاد تقسیم بزرگ هستند. En با احساس نسیم و مناطق استوایی کمی جذابیت طبیعی به همراه دارد. علاوه بر جذب انرژی خوب, کف دست فعال شدن تمام عناصر فنگ شویی از دست رفته در اتاق. همچنین عناصر مضر گرد و غبار را کاملا از روی فرش ها پاک می کنند.

2. درخت پول پاچیر

خوب همه ما با جریان اسطوره "کارخانه پول برای خانه شاد باطنی" می رویم. با این حال, درخت پول یک گیاه است که او, به طور معمول در فنگ شویی, می توانید استفاده کنید و اعتقاد بر این است را به موفق باشید, را ثروت و جذب. درخت پول پاچیرا بومی مرکزی و جنوبی امریکا است


افسانه ها می گویند که یک کشاورز فقیر از تایوان برای ثروت دعا کرد و یک گیاه پیدا کرد. او اونها رو از بی فالنیک گرفت و فروخت تا پولدار بشه و پولدار بشه. درختان پول اغلب بافته می شوند و برای این کار باید از سه تا پنج گیاه بافته شده داشته باشند. توصیه می شود از شماره چهار دوری کنید. علاوه بر این برگها باید پنج انگشت یا بیشتر داشته باشند تا شانس داشته باشند.

3. کارخانه تولید پول

چند بار از شما خواسته افرادی که 0 "کدام گیاه خوشحال برای خانه است 0", پاسخ همه چیز و همه چیز است. خوب, با توجه به فنگ شویی, گیاه پول در علاوه بر این به شانس و پول, وجود انسان هماهنگ محیط زیست.

این گیاه که دارای ریشه های عمیق و رشد سریع گیاه باطنی معروف است انرژی مثبت ساطع می کند. برگهای گیاه "بخار" صاف و لبه ها گرد هستند که در خوشه صورت به فنگ شویی ذکر شده اشاره دارد و این نشانه خوش شانسی است.

  • مردم ایران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی