سلام دادا :)

پیوندها

انگور خرس چیست؟


انگورهای خرس ، که به انگور گرگ یا انگور سیاه نیز معروف است ، به طور سنتی برای درمان عفونت های دستگاه ادراری استفاده می شود. در حقیقت ، بسیار شبیه به آنتی بیوتیک هایی است که برای درمان عفونت های دستگاه ادراری بخصوص آنتی بیوتیک های متعلق به خانواده سیپروفلوکساسین استفاده می شود. از انگور سیاه برای تهیه مویز نیز استفاده می شود. به نقل از مجله ی سبز افروز :

مویز یا کشمش انگور شاهی ، نوعی میوه ی خشک شده شیرین است که عمدتاً از انگور سیاه تهیه می شود. تفاوت مویز با کشمش در اندازه آن است که مویز از انگور شاهانی تولید می شود[۱]

این گیاه دارای ترکیبات فعال است که در ادرار از بین می رود و از چسبیدن باکتری به دیواره سلولی مثانه جلوگیری می کند. این باعث می شود خرس یک آنتی بیوتیک طبیعی و مؤثر برای درمان عفونت های دستگاه ادراری باشد. البته اگر به کینولون حساسیت دارید ، نمی توانید از این گیاه استفاده کنید.

چگونه از انگور خرس استفاده کنیم؟


قبل از هر کاری با پزشک خود مشورت کنید زیرا عفونت ادراری می تواند به سرعت بدتر شود. اگر پزشک شما با این گیاه مشکلی ندارد ، می توانید آن را به صورت خرد یا پودر شده و حتی به شکل کپسول پیدا کنید. بعد از مشاهده علائم عفونت ادراری می توانید از این ماده استفاده کنید.

 

منابع :

https://sabzafrooz.ir/d/ko/mvz/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی