سلام دادا :)

پیوندها
چهارشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۹، ۰۹:۳۱ ق.ظ

بررسی سیر و خواص شگفت انگیز آن

فواید سیر چیست؟
اکثر مردم از اثرات مفید سیر بر بیماری های قلبی ، فشار خون و کلسترول آگاه هستند ، اما اکثر مردم نمی دانند که سیر همچنین دارای خواص ضد باکتریایی است.

آلیسین ترکیبی است که در سیر یافت می شود و دارای خواص ضد میکروبی بسیار قوی است و می تواند یک آنتی بیوتیک طبیعی برای طیف گسترده ای از عفونت ها باشد.

این ماده به طور سنتی در طب چینی و اردنی مورد استفاده بوده و به دلیل خاصیت درمانی آن قرن ها توسط مردم مورد توجه بوده است. ممکن است بیماران هنگام مشاهده اولین علائم بیماری ، میزان مصرف سیر را افزایش دهند.

 

چگونه از سیر استفاده کنیم؟


متأسفانه برای رسیدن به نتایج مطلوب ، شما باید سیر زیادی مصرف کنید و باید آن را خام بخورید زیرا پخت و پز این ماده بیشتر خواص ضد میکروبی آن را از بین می برد. بیشتر مردم بو و مزه سیر را دوست ندارند.

اما اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که می توانید بوی سیر را تحمل کنید ، می توانید با دیدن علائمی مانند سرماخوردگی از این ماده استفاده کنید. همچنین می توانید آلیسین را در کپسول های سیر پیدا کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی