سلام دادا :)

پیوندها
چهارشنبه, ۲۴ شهریور ۱۴۰۰، ۰۲:۴۵ ب.ظ

چگونگی نوشتن یک طرح کسب و کار کامل و حرفه ای؟

طرح کسب و کار و یا طرح کسب و کار یک سند نوشته شده است که نوع کسب و کار مشخص است, هدف از کسب و کار و چگونه آن را به این هدف به دست آورد. به عبارت ساده ، طرح کسب و کار تعریف می کند چگونه می خواهید برای رسیدن به اهداف کسب و کار خود را مطابق با وضعیت فعلی بازار. همچنین در نظر داشته باشید که برای جذب یک سرمایه گذار ، داشتن یک طرح کسب و کار یکی از الزامات است. از این رو, اگر شما می خواهید به خواندن چگونه برای نوشتن یک طرح کسب و کار کامل و حرفه ای, رفتن به پایان این مقاله.
- مشخص طرح کسب و کار شما!

نوع طرح کسب و کار

اگر چه وظیفه طرح کسب و کار به عنوان یک کل برای تعیین هدف و ساختار کسب و کار شما است. اما بسته به مقیاس کسب و کار و آنچه شما می خواهید انجام دهید ، طرح کسب و کار را می توان به دسته های 3 تقسیم کرد:
برنامه ریزی برای یک هزار دقیقه:

این نوع طرح کسب و کار عمدتا برای کسب و کارهای کوچک است که می خواهند برای شروع کسب و کار خود استفاده می شود. این طراحی ، که معمولا کمتر از صفحات 10 طول می کشد ، عالی است برای تنظیم هدف اصلی و راه اندازی یک برنامه کسب و کار.
طرح B-verkink:

به طور کلی, این طرح کسب و کار می تواند به عنوان یک نسخه کامل از یک مینی طرح در نظر گرفته. در این طرح ، میزان کامل چگونگی تکامل و مدیریت کسب و کار بیان شده است روشن و شفاف است. این همان طرح است که صاحبان کسب و کار بارها و بارها در جهت حرکت به سمت هدف ذکر شده است.

این نوع طرح کسب و کار عمدتا برای ارائه سرمایه گذاران کسب و کار استفاده می شود. در این طرح برای کامل و شفاف همراه با زمان و عددی.، اهداف کسب و کار ، چیزهایی که شما باید انجام دهید. مقدار هزینه مورد نیاز, و همچنین مقدار سود که به دست خواهد, و غیره.، به وضوح می تواند باشد.
- ساختار پایه, درک طرح کسب و کار!

عناصر طرح کسب و کار

این متفاوت است از انتخاب یک مینی طرح و کامل تر طرح مانند یک verking طرح در هر صورت شما باید شرمنده از عناصر اصلی طرح کسب و کار. سپس ما عناصر اصلی 3 طرح کسب و کار را ارائه می دهیم:
مفهوم هزاران نفر از شرکت:

اولین عنصر مهم در نوشتن یک طرح کسب و کار بیان مفهوم کسب و کار است. این بخش باید به شرح کسب و کار ، بازار محصول ، نوع محصول و ساختار مدیریت کسب و کار اختصاص داده شود.
تجزیه و تحلیل بازار B:

تجزیه و تحلیل بازار محصولات یکی دیگر از عناصر کلیدی طرح کسب و کار است. در این بخش ، شما باید بر جمعیت مشتریان بالقوه ، نیازها ، ترجیحات و رفتار خرید خود تمرکز کنید. شما ممکن است نیاز به انجام برخی تحقیقات در این زمینه برای دریافت اطلاعات در مورد این بخش.
ج-پیش بینی مالی:

همانطور که می دانید ، شریان اصلی هر کسب و کار مقدار درآمد از آن است. بنابراین ، طبیعی است که پیش بینی های مالی یکی از عناصر اصلی نوشتن یک طرح کسب و کار است. این قسمت باید نشان می دهد میزان سرمایه مورد نیاز برای باز کردن یک کسب و کار و گسترش آن و میزان سود حاصل از فعالیت بسته به وضعیت بازار است که انتظار می رود.
- کمک خبر کن!

تماس برای کمک!

این جایی است که مسیر کسب و کار شما به میزان مشخصی توسط برنامه ای که بررسی ادامه می یابد تعیین می شود. این بد نیست که کسانی که تجربه در این زمینه و مهارت های کافی نیاز به کمک و یا یک قرار ملاقات به مشورت با "سازمان" را فشار دهید.
- آیا تقسیم بندی به درستی!

تقسیم بندی طرح کسب و کار

برای نوشتن یک طرح کسب و کار, شما باید سرفصل و بخش های مختلف آن با استفاده از اعداد یا علامت جدا, مانند من, دومین, سوم و.... بخش اول است که معمولا " اختصاص داده شده به اجرای و خلاصه ای از کسب و کار شما, که در آن شما لازم نیست به ذکر است جزئیات.
- در بخش دوم از کسب و کار شما, توصیف!

در این بخش به طور کامل توضیح کسب و کار خود را و که در آن علاوه بر مشخص کردن نیازهای بازار برای یک محصول و یا خدمات شما به عنوان یک تعمیم گروه اصلی مشتریان و همچنین راه هایی برای رسیدن به اهداف و موفقیت از نظر شما توضیحات.

مثلا, اگر کسب و کار شما یک کافه است. توضیحات خود را از این شخص می تواند بیان: فضای یک کافه. مردم محلی در مرکز شهرستان در ارائه قهوه متمرکز, ممتاز, و غیره. همه چیز در اینجا تازه و دلپذیر است, آرام و با طراحی مدرن.

از نگرانی های اندازه گیری که بررسی موقعیت کافه در مقابل دانشگاه این است که سازگار با محیط زیست دوستانه و راحت و آرامش بخش برای دانش آموزان, معلمان و کارکنان دانشگاه فراهم می کند یک فرصت برای مطالعه و برقراری ارتباط به راحتی انجام کلاس یا جلسات. فاصله مناسب و نزدیکی به مکان های مهم در شهرستان, و غیره.محصولات بینظیر و خدمات به مشتریان عالی, از جمله فنی, در کافه, جو این در مقایسه با رقبای دیگر.
- در بخش سوم ، تجزیه و تحلیل بازار!

تحلیل

در این بخش ، برای نوشتن یک طرح کسب و کار ، شما باید اطلاعات مربوط به بازار هدف کسب و کار خود را ارائه دهید. شما باید سوالات در این بخش بپرسید, مثلا: که مشتریان خود را و بازار هدف خود را? دقیقا چه نیازها و ترجیحات خود را? و چند ساله هستند ، و از کجا می توانید بسیاری از آنها را پیدا کنید ؟ پاسخ به وضوح.

یکی دیگر از چیزهایی است که شما باید با توجه به در این بخش تحقیق و بیان دیدگاه ها در رقبای خود است. شما باید سوالات زیر را حل کند: نقاط ضعف و قوت رقبا, چگونه رقیب اصلی کار می کند, تاثیر رقبای در کسب و کار شما و کلمه .به خاطر داشته باشید که این بخش بسیار مهم است ، زیرا کمک می کند تا شما را در درک با اضافه کردن که خدمات ممکن است بیشتر در تقاضا در کار خود را.
7-بیان ساختار مدیریت کسب و کار شما!

ساختار

این بخش از طرح کسب و کار اشاره به شرکت کنندگان برجسته و با نفوذ در کسب و کار شما. در این بخش ، شما باید در مورد چگونگی تصمیم گیری و اطلاعات بیشتر در مورد تیم مدیریت بحث کنید.
- توصیف محصول یا خدمات خود را!

محصولات و خدمات

در این بخش, شما باید سوالات مانند بپرسید: چه چیزی شما را به فروش?، استفاده از محصول خود را بیش از رقبا چیست ؟ چه مزایای مشتریان با خرید محصول خود را دریافت کنید? و..... پاسخ شفاف.

برای مثال اگر شما می خواهید محصول یا خدمات شما در یک کسب و کار کافی شاپ ارائه توضیحات شما می توانید می گویند :" در یک کافه ما نوشیدنی از جمله: قهوه, چای, کوکتل, و غیره. ساخته شده از آب میوه و شکلات داغ. تنوع ما در خدمات نوشیدنی مزیت رقابتی اصلی ما نسبت به سایر رقبا است.
9-استراتژی بازاریابی و فروش خود را بنویسید!

استراتژی

این قسمت از نوشتن یک طرح کسب و کار باید در مورد چگونه به منظور نفوذ به بازار نحوه مدیریت رشد و توسعه کسب و کار ارتباط با مشتریان, نحوه توزیع محصولات یا خدمات خود را... به طور کامل توضیح. این بخش باید به بحث در مورد استراتژی فروش خود را کاملا " شفاف و همه چیز است که به فروش می رسد واقعا نیاز به یک اتحاد از جمله: birbudiya تبلیغات. بیلبورد., نمایندگان فروش, تبلیغ در شبکه های اجتماعی و... راه.

www.nshgm1.ir

  • مردم ایران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی