چگونگی نوشتن یک طرح کسب و کار کامل و حرفه ای؟
طرح کسب و کار و یا طرح کسب و کار یک سند نوشته شده است که نوع کسب و کار مشخص است, هدف از کسب و کار و چگونه آن را به این هدف به دست آورد. به عبارت ساده ، طرح کسب و کار تعریف می کند چگونه می خواهید برای رسیدن به اهداف کسب و کار خود را مطابق با وضعیت فعلی بازار. همچنین در نظر داشته باشید که برای جذب یک سرمایه گذار ، داشتن یک طرح کسب و کار یکی از الزامات است. از این رو, اگر شما می خواهید به خواندن چگونه برای نوشتن یک طرح کسب و کار کامل و حرفه ای, رفتن به پایان این مقاله.
- مشخص طرح کسب و کار شما!
نوع طرح کسب و کار
اگر چه وظیفه طرح کسب و کار به عنوان یک کل برای تعیین هدف و ساختار کسب و کار شما است. اما بسته به مقیاس کسب و کار و آنچه شما می خواهید انجام دهید ، طرح کسب و کار را می توان به دسته های 3 تقسیم کرد:
برنامه ریزی برای یک هزار دقیقه:
این نوع طرح کسب و کار عمدتا برای کسب و کارهای کوچک است که می خواهند برای شروع کسب و کار خود استفاده می شود. این طراحی ، که معمولا کمتر از صفحات 10 طول می کشد ، عالی است برای تنظیم هدف اصلی و راه اندازی یک برنامه کسب و کار.
طرح B-verkink:
به طور کلی, این طرح کسب و کار می تواند به عنوان یک نسخه کامل از یک مینی طرح در نظر گرفته. در این طرح ، میزان کامل چگونگی تکامل و مدیریت کسب و کار بیان شده است روشن و شفاف است. این همان طرح است که صاحبان کسب و کار بارها و بارها در جهت حرکت به سمت هدف ذکر شده است.
این نوع طرح کسب و کار عمدتا برای ارائه سرمایه گذاران کسب و کار استفاده می شود. در این طرح برای کامل و شفاف همراه با زمان و عددی.، اهداف کسب و کار ، چیزهایی که شما باید انجام دهید. مقدار هزینه مورد نیاز, و همچنین مقدار سود که به دست خواهد, و غیره.، به وضوح می تواند باشد.
- ساختار پایه, درک طرح کسب و کار!
عناصر طرح کسب و کار
این متفاوت است از انتخاب یک مینی طرح و کامل تر طرح مانند یک verking طرح در هر صورت شما باید شرمنده از عناصر اصلی طرح کسب و کار. سپس ما عناصر اصلی 3 طرح کسب و کار را ارائه می دهیم:
مفهوم هزاران نفر از شرکت:
اولین عنصر مهم در نوشتن یک طرح کسب و کار بیان مفهوم کسب و کار است. این بخش باید به شرح کسب و کار ، بازار محصول ، نوع محصول و ساختار مدیریت کسب و کار اختصاص داده شود.
تجزیه و تحلیل بازار B:
تجزیه و تحلیل بازار محصولات یکی دیگر از عناصر کلیدی طرح کسب و کار است. در این بخش ، شما باید بر جمعیت مشتریان بالقوه ، نیازها ، ترجیحات و رفتار خرید خود تمرکز کنید. شما ممکن است نیاز به انجام برخی تحقیقات در این زمینه برای دریافت اطلاعات در مورد این بخش.
ج-پیش بینی مالی:
همانطور که می دانید ، شریان اصلی هر کسب و کار مقدار درآمد از آن است. بنابراین ، طبیعی است که پیش بینی های مالی یکی از عناصر اصلی نوشتن یک طرح کسب و کار است. این قسمت باید نشان می دهد میزان سرمایه مورد نیاز برای باز کردن یک کسب و کار و گسترش آن و میزان سود حاصل از فعالیت بسته به وضعیت بازار است که انتظار می رود.
- کمک خبر کن!
تماس برای کمک!
این جایی است که مسیر کسب و کار شما به میزان مشخصی توسط برنامه ای که بررسی ادامه می یابد تعیین می شود. این بد نیست که کسانی که تجربه در این زمینه و مهارت های کافی نیاز به کمک و یا یک قرار ملاقات به مشورت با "سازمان" را فشار دهید.
- آیا تقسیم بندی به درستی!
تقسیم بندی طرح کسب و کار
برای نوشتن یک طرح کسب و کار, شما باید سرفصل و بخش های مختلف آن با استفاده از اعداد یا علامت جدا, مانند من, دومین, سوم و.... بخش اول است که معمولا " اختصاص داده شده به اجرای و خلاصه ای از کسب و کار شما, که در آن شما لازم نیست به ذکر است جزئیات.
- در بخش دوم از کسب و کار شما, توصیف!
در این بخش به طور کامل توضیح کسب و کار خود را و که در آن علاوه بر مشخص کردن نیازهای بازار برای یک محصول و یا خدمات شما به عنوان یک تعمیم گروه اصلی مشتریان و همچنین راه هایی برای رسیدن به اهداف و موفقیت از نظر شما توضیحات.
مثلا, اگر کسب و کار شما یک کافه است. توضیحات خود را از این شخص می تواند بیان: فضای یک کافه. مردم محلی در مرکز شهرستان در ارائه قهوه متمرکز, ممتاز, و غیره. همه چیز در اینجا تازه و دلپذیر است, آرام و با طراحی مدرن.
از نگرانی های اندازه گیری که بررسی موقعیت کافه در مقابل دانشگاه این است که سازگار با محیط زیست دوستانه و راحت و آرامش بخش برای دانش آموزان, معلمان و کارکنان دانشگاه فراهم می کند یک فرصت برای مطالعه و برقراری ارتباط به راحتی انجام کلاس یا جلسات. فاصله مناسب و نزدیکی به مکان های مهم در شهرستان, و غیره.محصولات بینظیر و خدمات به مشتریان عالی, از جمله فنی, در کافه, جو این در مقایسه با رقبای دیگر.
- در بخش سوم ، تجزیه و تحلیل بازار!
تحلیل
در این بخش ، برای نوشتن یک طرح کسب و کار ، شما باید اطلاعات مربوط به بازار هدف کسب و کار خود را ارائه دهید. شما باید سوالات در این بخش بپرسید, مثلا: که مشتریان خود را و بازار هدف خود را? دقیقا چه نیازها و ترجیحات خود را? و چند ساله هستند ، و از کجا می توانید بسیاری از آنها را پیدا کنید ؟ پاسخ به وضوح.
یکی دیگر از چیزهایی است که شما باید با توجه به در این بخش تحقیق و بیان دیدگاه ها در رقبای خود است. شما باید سوالات زیر را حل کند: نقاط ضعف و قوت رقبا, چگونه رقیب اصلی کار می کند, تاثیر رقبای در کسب و کار شما و کلمه .به خاطر داشته باشید که این بخش بسیار مهم است ، زیرا کمک می کند تا شما را در درک با اضافه کردن که خدمات ممکن است بیشتر در تقاضا در کار خود را.
7-بیان ساختار مدیریت کسب و کار شما!
ساختار
این بخش از طرح کسب و کار اشاره به شرکت کنندگان برجسته و با نفوذ در کسب و کار شما. در این بخش ، شما باید در مورد چگونگی تصمیم گیری و اطلاعات بیشتر در مورد تیم مدیریت بحث کنید.
- توصیف محصول یا خدمات خود را!
محصولات و خدمات
در این بخش, شما باید سوالات مانند بپرسید: چه چیزی شما را به فروش?، استفاده از محصول خود را بیش از رقبا چیست ؟ چه مزایای مشتریان با خرید محصول خود را دریافت کنید? و..... پاسخ شفاف.
برای مثال اگر شما می خواهید محصول یا خدمات شما در یک کسب و کار کافی شاپ ارائه توضیحات شما می توانید می گویند :" در یک کافه ما نوشیدنی از جمله: قهوه, چای, کوکتل, و غیره. ساخته شده از آب میوه و شکلات داغ. تنوع ما در خدمات نوشیدنی مزیت رقابتی اصلی ما نسبت به سایر رقبا است.
9-استراتژی بازاریابی و فروش خود را بنویسید!
استراتژی
این قسمت از نوشتن یک طرح کسب و کار باید در مورد چگونه به منظور نفوذ به بازار نحوه مدیریت رشد و توسعه کسب و کار ارتباط با مشتریان, نحوه توزیع محصولات یا خدمات خود را... به طور کامل توضیح. این بخش باید به بحث در مورد استراتژی فروش خود را کاملا " شفاف و همه چیز است که به فروش می رسد واقعا نیاز به یک اتحاد از جمله: birbudiya تبلیغات. بیلبورد., نمایندگان فروش, تبلیغ در شبکه های اجتماعی و... راه.
- ۰۰/۰۶/۲۴